Friday, November 28, 2008

class oh class...

pagi ni aku dengan penuh bersemangat pegi ke survey lab, ada kelas survey dengan student bac. civil eng KLIUC.. tunggu punya tunggu, sorang pon takde.. class sepatutnya pkul 8-10am.. oleh kerana tadak sorang pon yang datang, so aku pon balik la ke department nun jauh diperantauan (kat bahagian belakang sekali of ikram park)..

sampai2 dpmt, perut dah lapar.. dengan stress student tadak, dengan aku pening kepala dari semalam, aku pon ajak ofismate 2 orang pegi cafe, beli b'fast kat kedai kak midah.. balik dpmt makan.. pastu on computer, check email, jumpa student final year projek, mengadap comp lagi..

nasib kak faiza ada panadol, mintak 2 biji dari beliau (walaupon aku tau panadol tak bagus) tapi skrang ada kurang sket la sakit kepala ini yar..

esok nak pegi wedding izzah (kawan sekolah menegah, classmate time form2 masa kat maahad dulu) kat dewan besar UKM.. nanti nak roger member2 lah, nak pg sama diorang..

pic : rajin tak aku siap dah tuliskan lagi kat white board sementara tunggu student yang tak kunjung tiba tu

pic : my current workplace

pic : @ survey lab. mana lar kanak2 nie

4 comments:

Ms Haslina said...

allaaaaaa....cian adik akak sorang ni..jgn tension yea...

klu tension...gi layan internet...conpem semua tension ilangggg...

Anonymous said...

sape kakak yg sgt concern kt ko nih?
jelesnye aku...
die x concern kt aku keh?

kihkihkih~

aliaaroslan said...

ko jangan jeles ayoi.. hehe

Anonymous said...

ko tkut tcabar ble die knal aku ye...
hikhikhikhik~