Monday, January 12, 2009

takdekeje

ini adalah ketika aku n izzat singaah solat di masjid putrajaya lepas maen boling kat alamanda.. niat di hati nak lepak2 kat tasik.. dahtu masing2 lupe nak menyolatkan diri kat alamanda sebelum tu, so singgah solat dulu.. aku rasa pakaian kitorang dah ok dah, takdelah ketat sana sini ke baju pendek ke ape.. tapi kne jugak pakai jubah nie..

dah jadi ala2 harry potter plak.. hahah berangan okkkkkkk


kat bawah nie kat dewan solat muslimah.. masa kitorang mula2 masuk, aircond terpasang.. kuat kooooo.. memang best.. tetibe diorang tutup.. terus jadi macam panas giller n udara tak bergerak.. ayaaaaaaaa... maybe ada problem kot....aritue dapat pakai jubah pink.. kali ni jubah kelabu.. ada ketegori ke jubah nie?

2 comments:

mugiwara said...

macam pakai baju hujan dh aku tgk

SITI NUR ALIAA ROSLAN said...

memang yu all.. dah menyapu satu masjid tersebut