Tuesday, January 13, 2009

pegi midvelly aritu kan....

sebelum sekolah mula 2 minggu yang lepas, kitorang sefamily pegi midvely.. jalan2 carik pasal.. sambil nak tengok wayang, shopping, etc.. jalan punya jalan, singgah dorothy perkins, mama nak carik slack.. sambil2 tu aku usha jugak tengok2 kalo ada yang berkenan.. haritu baru beli purse kat situ.. agak comel tapi die punya button besar giller.. so nak tengok kalo2 ada option yang laen..

dalam pada nak carik tu, ada sorang adik aku nie die tunjuk bende nie kat aku.. snap kejap (sementara orang kedai tu tak perasan.. kunun aku tengah text msg someone lah kan..).. memang tak senonoh ok... macam takde bende laen nak snap.. tapi agak comel ok.. sapa muat n berkenan? sila pegi carik sendiri..

lepas tu kitorang masuk jusco, nak carik stationaries tambahan utk budak2 sekolah ni punya.. so kanak2 2 orang yang pakai kasut timberland seberat 5kg setiap satu ni pon berlagak lah kat aku kasut diorang.. bajet hensem + rempit lah tu..

alah, aku tau, korang dah sakit kaki kan?? tau pon kasut tu keras.. udah diberitahu nak jalan2 satu hari nie, still ngade2 nak pakai jugak kasut 10 kg tu.. ha, padan muka..

lepas semua adegan shopping + tengok wayang + makan selesai, kitorng nak balik dah.. esoknyer budak2 nie start sekolah. so alim kne tido awal.. sebelum balik, singgah "daily fresh" dulu, minum air rumput (grass drink).. sorang 2 portion okkkkkkkk... bau die? haruslah bau rumput.. tapi jangan risau.. rumput2 nie ditanam secara organik.. takde perisa tambahan dari cacing mahupun semut yeeeee.. salah satu khasiat die ialah minum satu portion grass drink ni = 1kg buah2an.. so kitorang minum 2 portion sorang, kira 2 kg buah lah.. so takyah makan buah utk seminggu.... hahahahah.. bottoms up!!!!!!lepas minum grass drink nie, aku rasa macam dizzy aje.. maybe sebab 1 shot terus kot.. tapi takpe.. memikirkan khasiat die, aku orait aje.. ada sape2 nak try? surprizingly, air nie takde rasa selaen rasa manis.. padahal die tak letak air gula pon... pelik ke? entah..

0 comments: