Friday, December 26, 2008

my latest bf..... hahahaha

haaaaa.. korang memang tak salah baca.. itu lah hakikatnya.. my latest boyfriend.. jangan ada yang jeles2 yek.. tak baik jeles2..

so since bulan 8 haritu, kitorang memang unseparable lah.. gi mane2 bersama.. nasiblah tokleh nak bawak naik rumah.. kalo bleh, lama dah aku bawak..

sayangnya aku nie pemaleh sket nak cuci die.. so setakat nie baru 4 kali cuci.. ye, memang aku pemalas.. tapi hati memang sayangkan die..

pic : testing snow wash kat kedai baru bukak

pic : hampir ke "mature" stage
pic : dah mature dah bf aku!!!
walaupon perkenalan kami singkat, tapi aku tau die adalah untukkku....


wahahahahaha... ini lah entry paling jiwang...

3 comments:

ayoi said...

hahahaha~
jiwang gilerbabun beb!

weh~
ko bgun pagi2 stakat nk tulis mende2 jiwang ni keh beb?

mmg nanges!!!

hahahaha~~

SITI NUR ALIAA ROSLAN said...

aku saje jek.. time tengah online n tadak kerje kan.. hahahah

ayoi said...

tp 3 pagi tu beb!