Friday, December 26, 2008

entry takde specific tajuk

ini adalah air latest yang aku try kat noodle station - alamanda.. tak ingat la air ape..

ini adalah 2 orang budak yang comel aku jumpa kat alamanda.. siap biat pis lagi bile aku cakap n ak amek gamba.. aku sangat geram dengan rambut diorang ye sebab rambut aku tak camtu..
my one and only favourite dessert in the world, from ZEN - apple crumble.. before this it was chocolate banana cake..

saje nak tunjuk toy baru aku.. memang, aku suka menunjuk... hahahah.. idokler.. niat di hati ingin berkongsi minat dengan orang laen..

accessories terdiri daripada : puzzle (puzzle of my heart - westlife), weed (mari hisap ganja), snail(kengkadang aku lembab kengkadang cepat sangat), dadu (dari dulu teringin nak pegi berjudi kat las vegas tapi balik2 berjudi dalam computer aje maen solitaire n poker), train (life is a very long journey) dan butterfly (yang nie aku amek sebab nak cantikkan aje).. boleh)

0 comments: