Sunday, September 30, 2007

Majlis berbuka puasa bersama student Degree in Civil Engineering (hons) Second Year

seperti yang telah dijanjikan, arakian dimaklumlah telah berkumpul mangsa2 kejadian di ayu seafood kat SS.. waktu yang dijanjikan adalah pkul 6.30 petang maka aku pon dengan penuh bersemangat pergi ler dengan kanak2 wani n wiwin.. ingatkan kitorang ler mangsa terakhir yang sampai rupenyer jadi penyambut tetamu.. hahaha.. so setelah tunggu beberapa minit tibalah mereka2 yang laen....

apiz, zaini, lah n fhirdaus

wiwin, wani, aku ler...

ini hafiz practice amek gambar.. boleh lar..

setelah menunggu beberapa lama maka tibalah watak2 laen.. pergh.. penatn nunggu nie.. huhu.. boleh.. memang semorang ada.. azid jek tadak.. menurut sumber2 yang boleh dipercayai, beliau telah selamat sampai di rumah.. ada acara berbuka puasa bersama keluarga katanya..

budak2 laki ler

kitorang yang ladies ler..

lepas dah hampir semua tiba, kitorang pon amik ler tempat masing2 yang berkenan di hati.. nie bukan macam dinner ek yang ada tulis nama kat kerusi.. sukati kitorang jek nak duk mane2.. kalo kat wayang tue die panggil "free sitting".. azan pon berkumandang n bacaan doa berbuka puasa serta doa makan, kami pon makan ler.. tapinyer, si pengarah program masih lagi kehulu kehilir memastikan semorang dapat duduk n dapat makan..

nawe n ecah.. kemain korang ek..

hafiz dah terel sket dah amek gambar

makan2.. ape yang gumbira sangat sue?

lepas aku dah abes makan, aku pon ronda2 ler amek gambar mangsa2 nie.. kemaen lagi ek.. tokleh nak buang skil2 mengambil gambar dengan muka poyo diorang tu.. haha..

kat side budak2 laki

aman n poji yang sungguh tekun makan..

dengan su, aishah n wiwin

nie la pengarah programnyer, encik lecet

ko amek gambar aku, aku amek gambar ko

zaini, ajak n mambang kuning belang itam - lah

side budak pempuan.. makan2..

abes suma..

suhaida n pedram.. kemaen korang suruh aku amek gambar ek..

all of them..


akhirnya acara pon dah sampai ke hujung rancangan sebab acara solat maghrib blum terlaksana lagi.. maka kitorang pon kumpul ramai2 kat depan kedai tu n mintak orang amekkan gambar kitorang.. ala2 samar dalam gelap gulita ler sebabnyer dah menginjak ke malam.. burung terkukur pon dah kur kur kur panggil anak2 nyer pulang ke rumah.. kitorang pon pulang ke tempat tinggal masing2..

memang best lah korang!!

lenkali buat lagi tau.. konfem aku datang punyer..!!

p/s: sape nak join jadi demo survey camp tahun depan? pegi machang, kelantan tau.. hehe



0 comments: