Thursday, September 20, 2007

mereka2 yang ada dalam hidup aku...

adik beradik aku - kami berenam nie semuanya berlainan perangai n pendirian.. tak bosan la kalo berlepak dengan adik beradik aku nie.. aku, aiman mustaqim, nur maisarah, muhammad mustaqim, nur widad dan yang akhir sekali alim al-mustaim billah roslan.


rakan-rakan dari pbsm uitm aku - keluarga abang la - keluarga kau yang nie terlampau besar sampaikan aku sendiri pon tak tau bilangan sebenar ahli keluarga ni. yang aku tau, mereka ini lah yang bersama-sama susah dah senang dengan ku sepanjang aku di uitm dahulu. kami masih berkawah rapat sehingga kini.. diharapkan kami akan sentiasa berkawan baik sehingga bila-bila..sayang kamu!!



rakan-rakan di UPM (Master Penderiaan Jauh dan Sistem Maklumat Geografi, Jabatan Kejuruteraan Awam, Fakulti Kejuruteraan, UPM)- termasuklah semua juruteknik2 yang banyak membantu aku, para pensyarah dah rakan-rakan sekuliah.

rakan-rakan sekuliah di UiTM (Bacelor Sains Ukur dan Geomatik - Kepujian, Jabatan Sains Ukur dah Geomatik, Fakulti Senibina, Perancangan dan Ukur, UiTM) - mereka lah yang bersama-sama dengan aku sepanjang tiga tahun setengah pengajian aku di UiTM. susah senang kami bersama, belajar malam, diskusi kumpulan dah lain2. beriadhah bersama, makan bersama..



aku bersyukur dipertemukan dengan kalian semua. semoga kita menjadi saudara sehingga ke akhirnya.

0 comments: