Monday, June 3, 2013

random photos

Gambar-gambar yang di-snap di kala kebosanan atau nampak sesuatu yang menarik.

1. Widad, Alim dan saya. Masa ni dalam perjalanan untuk menghadiri 2 jemputan kahwin. Belum sampai lagi di lokasi yang pertama, muka saya dah berminyak. Malaysia hot, you all. 


2. Bukan untuk tunjukkan tudung Ariani. Eh, tercakap pulak *dush dush muka sendiri*. Tapi nak tunjuk parut luka + jerawat teruk di pipi bagaikan kena tumbuk setelah buat facial di Herbaline. Kulit muka saya memang confirm allergy kepada product di situ. 


3. Kanak Sofea ialah dah pandai meniarap secara solo sekarang. Lepas tu, sambil meniarap, dia suka angkat rangan dan kaki dia. Ape dia ingat nak skydiving ke?


4. Di pagi Ahad yang hening lah sangat, kami menyerang Jalan TAR. Walaupon pagi, cuaca dah panas. 


5. Inilah hasil pineapple upsidedown cake saya. Ini cobaan kedua. Batat sedikit. Harus diperbaiki lagi. 


6. Asam pedas ikan pari. Mestilah bukan saya yang masak. 


7. Current addiction mother dan saya. Garlic bread. 


8. Dinner setahun sekaliku. Oppss, saya tipu. Saya jarang ambil dinner yang berat kecuali minggu lepas. Tak boleh blah tengok mother masak kari ayam. Lalu senduk nasi, dan makan.



9. Widad masakkan meggie untuk semorang. Tapi sebab dia tak suka telur, jadi dia tak letak telur. Saya pulak kalau makan maggie, wajib letak telur. So masak telur dalam microwave (40 saat) dan letak saja atas meggie dan makan. Senang kan. 


10. Di pagi Ahad yang kemudiannya kami ke Jalan TAR itu, mother ajak breakfast makan di kedai mamak.



11. Merujuk kepada nombor 10, inilah yang saya dan mother order. 


12. Setelah nombor 10 dan 11, barulah sampai kanak lagi 3 ketul ini ke kedai mamak tersebut. 


13. Setelah nombor 12, maka sampailah Sofea dan mak bapaknya. 


4 comments:

Dr Singa said...

chop..
mother balik bercuti ke dah balik terus..?

aliaaroslan said...

@Dr Singa balik terus dah, Dr. her contract with HUFS is from Feb 2012 to Feb 2013...

Ms Haslina said...

memang telan air liur sahaja tengok makanan yang superperb semuanya.
huhu.

alahai comelll bangat Sofea nie.

@ju said...

aliaa, di gambar no 12 kelihatan muka Dr Notts sangat cerah dan licin....angkara bedak korea kah itu?...hihi..