Tuesday, November 3, 2009

aiman

aiman kelam kabut buat facial

aiman kelam kabut fitting baju bersanding

aiman kelam kabut masa pagi nak nikah

aiman kelam kabut bawak kereta ke masjid nak bernikah

aiman amek gambar dengan rakan2 yang datang

aiman solat sunat dulu sebelum nikah

aiman khusyuk dengan khutbah nikah

aiman bertangan sejuk genggang tangan tok imam masa nak bernikah

aiman selamat bernikah dengan orang rumahnya (adik ipar aku la)

aiman selamat makan2 lepas bernikah

aiman bersiap2 pulak untuk bersanding hari esoknya

aiman bersiap2 kat rumah tinggal bermekap berlipgloss bagai untuk bersanding

aiman selamat bersanding dengan tema turqoise+putih cung lagi menarik tertarik tolak

aiman amek gambar dengan semua yang hadir

aiman makan beradap dan potong2 kek segala

aiman layan tetamu dengan baju sanding thai silk yang panas gila dan tak meresap peluh itu

aiman ditinggalkan di rumah ibu bapa mertuanya

aiman punya keluarga yang lain pulang ke bandar seri putra terus pengsan tido

aiman punya family pulak tengah buat persiapan untuk majlis di rumah diorang minggu nie

aiman punya family, family aku jugak la weih!

8 comments:

kak haslina said...

tahniah dan selamat pengantin baru pada AIMAN...moga kekal selamanyer...amin

mugiwara said...

tak sabar2 ni weh!

roti canai~

roti canai~

julie^beth said...

kak haslina - thanx kak

mugi - ya, aku pon tak sabar jugak.. nerves mengalahkan pengantin n mak pengantin

Mak Su said...

wah! bizi bebeno dak aiman tu.... tahniah ya aiman.

lalink7 said...

cik ALia....
tempek la gambaqqqqqqqqq....
nak nengok gambo sandingan ke ape..hehe

julie^beth said...
This comment has been removed by the author.
julie^beth said...

maksu - kengkadang die tu memang suka kelibut tak tentu pasal

lalink7 - tungguuuu

nadia a.k.a yaya said...

cik alia,
upload la pic.
mhu tgk.
:)