Tuesday, March 24, 2009

di satu hari itu..

masa pegi picnic dengan budak2 ofis haritu, aku n huda tumpang naik kreta budi.. msa balik tu kitorang planning nak pegi alamanda berkaraoke.. hehe

sampai aje kat rumah budi (beliau nak tukar baju).. jeng jeng jeng.. tayar kreta yang berharga RM300++ sebijik itu telah pancit.. kwang kwang kwang...

gambar memberikan seribu satu pengertian.. hehe



kami yang sabar menanti.. sambil2 tu ketawakan budi sebab tayar ganti die, rim warna OREN.. giler klasik...

6 comments:

kak haslina said...

wahhh pi piknik kat mana nie?...tayar pancit..baguih ada 'budi' disitu....
:)

julie^beth said...

hi kak haslina.. piknik kat rawang.. kreta die, biar die yg tukar sendiri.. haahahha

mugiwara said...

hebat btol die...
kalo aku, mmg korg dh kena paksa tolong aku ni beb!
seriyes~

julie^beth said...

mugi - engko kan memang, tapi sebab kitorang sayang kat ko, so kitorang rela aje.. hehe

green apple said...

dah la nompang boleh pulak nak kutuk kan. kalau aku, aku sumpah korang jadik tayar oren tu.

julie^beth said...

budi tu memang dah besa kne kutuk.. kutukan adalah makanan ruji die dari kitorang.. hahahaha