Wednesday, July 25, 2018

Aliaa PhD Convo : Studio Pictures

Untuk entry PhD Convo ni, aku split lah ye. Yang ni aku nak tunjuk gambar yang ambil kat studio. Aku dan adik beradik memang dah bertahun ambil gambar kat YS studio ni. So far memang sangat puas hati, harga berpatutan dan service pon cepat. 3 minggu lepas ambil gambar dah dapat gambarnya.

So dah berjanji dengan semua orang untuk pergi ambil gambar. Tema nya ialah black + white sebab lepas ambil gambar ni kami semua pergi convo lunch, mama belanja. So baju tema kena sama macam Che Ta. eh...

full picture
nama PhD


semua yang ada. family aiman je takde.

Baju kurung moden tempat kat akak opis. Lace, full lining. Kain beli kat Bandung tahun 2013.

Selendang from Galeri Ariani. Siapa suka Ariani??? Saya *insert icon angkat tangan.

At the moment belum beli lagi jubah convo. Niat memang nak beli sebab kalau kerja dalam akademik ni konfem akan pakai setiap tahun. Memang kena beli ni.

Studio ambil gambar nikat mana? Kat Serdang. Namanya YS Studio. Kat pekan Serdang yang ada Jabatan Pendaftaran Negara & Mc Donald baru tu. Nanti cari ok. Kalau musim convo memang kena book slot studio ni so that takyah tunggu lama. Aku book slot ni 2 minggu sebelum tarikh nak ambil gambar. Sekali masa hari kejadian, tengok jadual nya penuh kau.

Next entry gambar-gambar lain pulak. Celebrate PhD convo ni 10 hari 10 malam kau. Hahaha.

3 comments:

Azra said...

Congrats Alia!!!

aliaaroslan said...

@Azra Thank you kak Azra :)

monstorious wife said...

che ta sangatsssss. pki bulu mata panjang tak?