Wednesday, July 26, 2017

Jalan raya lagi

Sekarang pesen beraya ialah nak bergambar dengan orang aje. Makanan jarang pulak aku snap. Maybe sebab bila sampai aje rumah orang aku terus makan. Maafkan perut ku yang always lapar.

Ahad lepas ada open house rumah Eda. So janji dengan kawan-kawan lain nak sampai sana pukul 12.30pm. Aku sampai lewat sikit, masa tu Niza dan Aifa dah sampai. So kami makan sekali dengan Shah dan mak Shah. Sedapnya nasi minyak, daging dendeng, etc.

Lepas tu lepak borak sakan macam-macam cerita. 


Lepas tumpang solat zuhur dan makan puding roti sedap, aku pon minta diri. Ada janji nak ke rumah Sue. Sue ni kenal kat blog, then facebook dan IG. Bertahun kenal, inilah first time jumpa. Kat rumah Sue kami bersembang tak habis-habis. Sedapnya mee kari!


Lepas tumpang solat asar, aku pon gerak. Pergi ngopi kejap kat Espresso Lab. Apa lagi yang kami order kat Espresso Lab tu kalau bukan Melbourne Iced Coffee. 


Maghrib aje kami pon balik. Aku singgah kat Petronas untuk solat maghrib, risau kalau jalan sesak ke kan tak sempat nak sampai rumah before Isya.

Perut penuh beb. Puas hati makan. Esok-esoklah diet.

0 comments: